Cześć, jest ci znajome hasło budżet online marketing? Uznałem, że ten materiał będzie dla Ciebie bardzo pomocny. To ułatwi Ci pracę z budżetem online marketing. Oraz pomoże ją uporządkować.

Z budżetem pracujemy przez cały rok. Czasem planujemy kampanie ad hoc, czasem o niektórych wiemy, z góry, że będą w konkretnym przedziale czasowym. W Twoje ręce przekazuję dziś dwa źródła, z których możesz czerpać. Możesz skopiować te pliki i zmodyfikować wg uznania.

1. Pierwszy plik to dataset przygotowany w Google Sheets, na podstawie, którego możesz tworzyć wsadowy plik z danymi, który następnie wykorzystamy w raportach Google Data Studio. Tutaj możesz pobrać lub skopiować ten plik źródłowy: gotowy szablon

2. Drugi plik to dashboard, który przygotowałem w Google Data Studio – po uprzednim zaimportowaniu pliku źródłowego z Google Sheets. Zapraszam do kopiowania/ściągania/modyfikowania/wykorzystywania. Pliki teraz są połączone – jeśli skopiujesz te pliki i zmodyfikujesz wg własnego uznania, proces połączenia będzie trzeba przeprowadzić raz jeszcze – ale cała nazwijmy to struktura jest już gotowa, więc nie będzie to trudne. A plik Google Data Studio tutaj: gotowy szablon

Sprawdź także inne gotowe rozwiązania, które dla Ciebie przygotowałem:
Skutecznie zarządzaj zespołem i kampaniami online.
Google Ads: jak szybko przygotować słowa kluczowe?

Krzysztof Syrek

Krzysztof Syrek

Konsultant Digital Marketing. Ekspert w dziedzinach marketing automation i optymalizacji konwersji. Certyfikowany specjalista od Google Ads i Google Analytics.

Leave a Reply