wiedza i materiały

Budżet online marketing, czyli jak to zrobić dobrze?

By Październik 7, 2018 No Comments

Cześć, jest ci znajome hasło budżet online marketing? Uznałem, że ten materiał będzie dla Ciebie bardzo pomocny. To ułatwi Ci pracę z budżetem online marketing. Oraz pomoże ją uporządkować.

Z budżetem pracujemy przez cały rok. Czasem planujemy kampanie ad hoc, czasem o niektórych wiemy, z góry, że będą w konkretnym przedziale czasowym. W Twoje ręce przekazuję dziś dwa źródła, z których możesz czerpać. Możesz skopiować te pliki i zmodyfikować wg uznania.

1. Pierwszy plik to dataset przygotowany w Google Sheets, na podstawie, którego możesz tworzyć wsadowy plik z danymi, który następnie wykorzystamy w raportach Google Data Studio. Tutaj możesz pobrać lub skopiować ten plik źródłowy: gotowy szablon

2. Drugi plik to dashboard, który przygotowałem w Google Data Studio – po uprzednim zaimportowaniu pliku źródłowego z Google Sheets. Zapraszam do kopiowania/ściągania/modyfikowania/wykorzystywania. Pliki teraz są połączone – jeśli skopiujesz te pliki i zmodyfikujesz wg własnego uznania, proces połączenia będzie trzeba przeprowadzić raz jeszcze – ale cała nazwijmy to struktura jest już gotowa, więc nie będzie to trudne. A plik Google Data Studio tutaj: gotowy szablon

Sprawdź także inne gotowe rozwiązania, które dla Ciebie przygotowałem:
Skutecznie zarządzaj zespołem i kampaniami online.
Google Ads: jak szybko przygotować słowa kluczowe?

Krzysztof Syrek

Krzysztof Syrek

Konsultant marketingowy, konkretniej konsultant Digital Marketing. Ekspert w dziedzinach marketing automation i optymalizacji konwersji. Certyfikowany specjalista od Google Ads i Google Analytics.

Leave a Reply