Mam coś dla tych, którzy chcą oszczędzić na czasie, kiedy przygotowują słowa kluczowe do nowych kampanii w Google Ads (dawniej AdWords).

Wiem, że czasem na start testujemy różne powiązania tych samych słów. Tak trzeba, bo jeśli nie przeprowadzisz testów nie będziesz wiedzieć co rzeczywiście dobrze działa i z jakim zasięgiem.

Ale ok wróćmy do meritum. Jeśli musisz przygotować taki zestaw słów kluczowych i chcesz zaoszczędzić na czasie, specjalnie dla ciebie mam google sheet z gotowymi formułami. Skopiuj i używaj do woli: Google Ads keywords sheet.

Do planowania budżetu i zarządzania zespołem na pewno przydadzą się też poniższe materiały.
Jak poradzić sobie z budżetem na online marketing?
Skutecznie zarządzaj zespołem i kampaniami online.

Krzysztof Syrek

Krzysztof Syrek

Konsultant Digital Marketing. Ekspert w dziedzinach marketing automation i optymalizacji konwersji. Certyfikowany specjalista od Google Ads i Google Analytics.

Leave a Reply